تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مراسم رونمایی از سه اثر فرهنگی نیروی هوایی ارتش با عنوان حمله به اچ ۳، مستند ۷ قسمتی نبرد فانتوم ها و سرود راه خورشید با حضور امیر سرتیپ حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انتقال پیام در قالب هنر برای مخاطبان بسیار تاثیر گزار و ماندگار تر از دیگر ابزار تبلیغات است.
حجت الاسلام جلیلی صفت با اشاره به رشادت های نیروی هوایی ارتش در تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تصریح کرد: نیروی هوایی در همه حوزه ها از جمله هنر پیش گام است، عزیزان نیروی هوایی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی حماسه آفرینی کردند.
وی ادامه داد: نیروی هوایی با هنر انقلابی خود خاطرات و رشادت های بسیاری را در ذهن مردم ما نقاشی کرده اند.
جانشین سازمان عقیدی سیاسی ارتش با بیان اینکه هنر آن است که هدف و منظور خود را در کوتاه ترین زمان انتقال دهیم گفت: ما دیگر نمی توانیم با ابزار ۵۰ سال قبل تاریخ و اهداف خود را به نسل جوان انتقال دهیم پس باید ابزار و تکنولوژی‌های نوین را بکار بگیریم.
وی در ادامه به حادثه تاریخی بیعت همافران در ۱۹ بهمن ۵۷ اشاره کرد و گفت: اقدام نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷و بیعت با امام خمینی(ره) همه معادلات استکبار را به برهم ریخت و این اقدام آنها در تاریخ جاودان ماند.
حجت الاسلام جلیلی صفت در پایان تاکید کرد: هنر انقلاب اسلامی آزادی جامعه ایران از دست استکبار جهانی و آمریکا بود.
کامیار محبوبیان، رئیس انستیتو ملی بازی سازی کشور نیز در این مراسم گفت: در سال ۹۴ تعداد ۲۳ میلیون نفر بازیگر رایانه ای (گیمر) داشتیم که این آمار در چند سال آینده به حدود ۴۰ میلیون نفر می رسد یعنی در حدود نیمی از جمعیت کشور بازیگر رایانه ای(گیمر) می شوند و چون این بازی ها به نوعی بازی تعاملی محسوب می شوند یکی از شاخص ترین رسانه ها شناخته خواهد شد.
وی ادامه داد: بازی های رایانه ای که نیروی هوایی ارتش آن را تولید کرده ایم برگرفته از یک حادثه تاریخی غرور انگیز و تاریخی است از سوی دیگر چون یکی از سازندگان این بازی های رایانه ای سربازی است که دوره خدمت خود را در این نیرو سپری می کرد می تواند الگویی برای استفاده از نیروی متخصص سرباز در نیروهای مسلح است موضوعی که می تواند در کارآمدی آثار موثر باشد.
همچنین سالار بی باک کارگردان مستند ۷ قسمتی نبرد فانتوم ها گفت: در سال ۷۹ شرایط کار درباره خلبانان نیروی هوایی ارتش را تولید کردیم که با استقبال بسیاری در داخل و خارج کشور روبرو شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر در حال تولید یک مستند در باره خلبانان جنگنده های نیروی هوایی در دفاع مقدس هستیم که فرمانده و کارکنان نیروی هوایی در این راه بسیار با ما همکاری کرده اند، امیدواریم که بتوانیم از گنجینه های رشادت نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس رونمایی و این جانفشانی و دلیر مردی ها را به جوانان معرفی کنیم
بی باک با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به این حوزه افزود: به نظر من زمان بسیار مناسبی برای فعالیت ارتش در فضای مجازی و باز تاب اقدامات این نیرو همانند اقدامات در امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 18 بهمن 1396 ] [ 21:35 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1043
بازدید ماه : 1036
بازدید کل : 85241
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->